webucation

daftar



2 perkara
 
Ketahuilah RAHSIA Bagaimana Untuk Membantu Pelajar Mencapai Kecemerlangan Dalam Pelajaran

SELAMAT DATANG KE PROGRAM SCORE A
Program Score A merupakan webucation pertama di Malaysia.
Sistem belajar secara online yang lebih efektif & efisien.
Belajar di mana jua bila-bila masa yang anda suka.
Bersama mencapai impian kecemerlangan akademik anda.
Program Score A adalah ' Webucation ' yang PERTAMA di Malaysia !
Webucation adalah gabungan dari dua perkataan, iaitu website dan education. Perkataan webucation adalah datangnya dari idea pakar pengurusan dunia iaitu Peter Drucker. Siapakah Peter Drucker ? Jika anda bertanya pada 10 orang di dunia ini, siapakah The Greatest Business Thinker ? sudah tentu 8 orang dari mereka pasti menjawab Peter Drucker ! Menurut Peter Drucker ( Ahli falsah ekonomi dan dunia korporat dan juga pakar pengurusan ) :
" Webucation Is The Next GreatGrowth Opportunity "
Mengapa beliau berkata demikian ? ( Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut di dalam buku beliau ). Menurutnya, para pelajar masa kini adalah lebih berminat untuk belajar one-to-one buktinya ? :
  • Pelajar boleh belajar pada bila-bila masa mengikut kehendak mereka.
  • Pembelajaran secara online adalah lebih efektif dan efisien berbanding belajar di bilik darjah !
  • Pelajar juga boleh mengulangi pelajaran mereka seberapa banyak yang mereka suka pada bila-bila masa.
  • Melalui sistem pembelajaran di internet kita tidak mampu untuk mengatakan tidak ! Hingga ke peringkat dewasa sekalipun, kita tetap akan meneruskan pembelajaran tanpa mengira usia !

Lihat apa itu SKOR A PROGRAM

ATAU

daftar

4 comments:

  1. internet as webucation memudahkan pembelajaran.

    ReplyDelete
  2. klau upsr ngan pmr dah x de,,.. tgl la bdk2 spm je yg main bnde ni,,..

    ReplyDelete
  3. *Adakah anda seorang kaki MLM (Multi level Marketing)?

    *Anda ternanti2 kan sebuah bisnes yg cukup sempurna?

    *Anda mahu modal permulaan yang rendah teapi mampu menjana pulangan yang beribu kali ganda? anda baca dulu apakah kelebihan kami.



    E-NUMX!



    Inilah perniagaan yang anda cari2 itu, sejenis perniagaan GLOBAL yang mampu menepati citarasa dan kehendak anda daripada sebuah syarikat tempatan yang bernama E-SKY.. Sudah beroperasi selama 10 tahun, mendapat pelbagai anugerah tempatan & antarabangsa. Syarikat juga telah mendapat pengiktirafan global dan lesen untuk beroperasi secara global, di anugerah kan MSC STATUS COMPANY.



    * Dengan kolaborasi dengan universiti seperti Malaysia Multimedia University, Cyberjaya (MMU) Universiti Teknologi Malaysia, Skudai (UTM) and Vietnam National University, HCMC (VNU) dan geran kerajaan dari Malaysian Trade & Development Corporation (MTDG), mereka berjaya mencipta dan membangun kan e-numX sebagai produk fantastik.







    KILLER PRODUK-

    Produk Adalah servis yang menjadi KEPERLUAN bukan KEMAMPUAN,dan ianya untuk semua orang tidak mengira umur,bangsa, jawatan mahu pun sesiapa sahaja di dunia ini yang memiliki telefon bimbit, pc @ laptop..

    KUKUH-

    Syarikat memiliki lesen MSC (Multimedia Super Corridor) dan lesen ASP iaitu USA FCC214, lesen yang menawar kan perkhidmatan telekomunikasi ke seluruh dunia.


    MUDAH-

    Tak Perlu Simpan Stok Atau Produk dan boleh di jalankan hanya dari rumah saja.


    PLAN MENARIK –

    Bonus lebih besar berbanding Syarikat lain.Bonus lumayan walau menaja seorang saja. keahlian boleh di upgrade kepada pakej yang lebuh besar dengan hanya mengekal kan downline sedia ada, ini bermakna semua akan berpeluang merasai hasil yang sama banyak.



    PASIF INCOME-

    Pendapatan ulangan (Auto maintain) sekiranya Ahli menambah nilai (topup) setiap bulan.Ini menjadikan pasif income untuk jangka yang panjang.Tak perlu merekrut orang sepanjang masa.Kerja sekali untung berkali-kali.



    MASIH BARU-

    Syarikat Masih Pra pelancaran untuk Pasaran di Malaysia.Peluang menjadi jutawan terbuka luas.



    LOW RISK –

    Risiko yang sangat Minimun,kerana modal yang sangat kecil disamping produk yang di beli itu pasti digunakan.TAK RUGI langsung,jimat lagi ada.


    POTENSI-

    pendapatan harian yang sangat hebat sehingga 1000USD sehari!!. dan 9bulan saja untuk mencapai status JUTAWAN


    MUDAH PROMOSI –

    Bagi yang merasakan susah untuk menaja orang,inilah perniagaan yang mesti di sertai kerana hanya perkenalkan kepada anak,isteri,saudara mara saja, bertujuan untuk penjimatan,anda tetap dapat bonus 10% setiap topup yang mereka gunakan. Juga boleh perkenal kan kepada rakan2 dari luar negara untuk menyertai.

    JIMAT-

    kos panggilan yang rendah menjimatkan penggunaan telefon untuk seisi keluarga.


    SOKONGAN –

    Mendapat sokongan dari kerajaan Malaysia, kerana secara tidak langsung program ini akan menarik wang masuk dari luar negara jika ada penyertaan dari luar negara.



    PRAKTIKAL-

    sistem pengkalan data Berteknologi US yang canggih dan sentiasa di tambahbaik.



    layari website ini untuk keterangan lanjut register free

    http://manlox.e-numx.com/

    ReplyDelete
  4. dah ada dah.. tp aku nak jual blk ler... ada sape2 nak beli tak aku nak tolak murah-murah nie....1 portal untuk 2 tahun setengan aku nak tolak rm550 je.....sape berminat tpon aku kat 0127499497 atau 0127679497

    ReplyDelete